înapoi in casa ta sau
sa redeschizi seiful.
Pretul deblocarii unei include si reparatia ulterioara?
Deblocarea si reparatia/inlocuirea piesei defecte care a produs blocarea usii sunt doua procese diferite.
Pentru a afla pretul exact avem nevoie de cat mai multe detalii si eventual poze sau filmari, dar nu intotdeauna se poate stabili pretul telefonic.
Pot sa optez doar pentru deblocare si sa inlocuiesc piesa defecta ulterior?
Sigur ca da, daca aveti o incuietoare separata si vreti doar sa alegeti serviciul de deblocare a usii nu este absolut nici o problema ne deplasam si pentru atat.
Puteti sa faceti copie la o cheie dupa butuc?
In cazul in care ati pierdut cheile butucul sau yala trebuie inlocuite.
Unde vad ce produse aveti in stoc?
In general avem in stoc cele mai uzuale piese de schimb si nu numai. Totodata daca produsul cautat se afla in stoc la furnizor sau la un alt tehnician decat cel care a preluat job-ul dumneavoastra, exista posibiltatea de aprovizionare rapida.
Cum pot sti sigur daca aveti sau nu in stoc piesa de schimb de care am eu nevoie?
In urma unei convorbiri telefonice vi se solicita toate detaliile necesare pentru a sti de ce produs aveti nevoie si pentru a vi se comunica daca se afla in stoc sau in cat timp il putem avea.
Oferiti montajul unor usi achizionate din alta parte in prealabil?
Da.
Oferiti montaj pentru yale inteligente sau alte tipuri de produse cumparate din alta parte?
Da.
Pot achizitiona de la voi o yala smart cu tot cu montaj?
Desigur, ne puteti contacta telefonic si veti primi o oferta cu produse de la partenerii nostri.
Deblocarea autoturismului produce daune?
Nu.
Faceti si cheie dupa contact?
Din pacate nu.
Acoperiti orice model de seif pentru deblocare?
Nu, dar va putem indruma catre o alta firma care va poate ajuta.
Cum pot beneficia de o reducere?
Avem o promotie permanent activa pentru pensionari: 20% reducere in baza talonului de pensii.
Cum pot afla despre alte promotii in desfasurare?
Daca ne urmariti pe facebook sau instagram veti fi mereu la curent cu promotiile curente.
Oferiti factura sau bon fiscal?
Da.
Oferiti garantie pentru produsele inlocuite?
Da, oferim garantie de 12-24 de luni pentru orice produs inlocuit de noi.
Pot primi banii inapoi pe un produs care a fost montat de voi?
Nu, garantia consta in inlocuirea produsului defect.
Pot plati cu cardul?
Da, dar va trebui sa specificati acest aspect de la telefon.
Copyright 2025 © meseriasilacheie.ro